A Legegyszerűbb Karácsonyfa Szoknya Filcvirágokkal




Már régóta vágytam egy szép fa alá való szoknyára, de mint sokszor ebből sem találtam olyat, ami tetszett volna és természetes anyagból van. Ekkor jött az ötlet, hogy csinálok egy saját verziót.

Ez a szoknya vászonból és puha filcből készült. A szoknyán elosztva filcből készült virágok vannak.  A leírás lépésről-lépésre mutatja be az elkészítését. Tartalmazza a varrás menetének leírását és a szabásmintát. Kérlek fogadjátok az én karácsonyi meglepetésemként! Vágjatok bele , mert nagyon nagyon egyszerű akár kezdő varróknak is kb 1,5 óra alatt elkészíthető.


Az alapanyagok nagy részét ismét a Manópostawebáruházból szereztem be. Nagyon szeretem a természetes gyapjúikat és rengeted színből lehet válaszatni, így ha esetleg nem illene hozzátok a klasszikus piros zöld színvilág pasztel, kék, rózsaszín, vagy egyéb színkonbinációkban is megvalósíthatjátok a leírást. Csak a saját fantáziátok szabhat határt!!!Ollót a kézbe és hajrá!


Karácsonyfa Szoknya Filcvirágokkal


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése