Édes Nyári napok































Hello, hogy vagytok? Mi már jól. Az elmúlt időszakban minden napom azzal telt, hogy az árral szemben úszok és csak egy dologra próbálok koncentrálni… arra, hogy meg nem fulladjak. Komolyan. Vezetni tanulok, a fiúkkal készülünk az első közösségi napokra, nyaralunk és a maradék időben átalakítunk és festünk és bútorozunk…. Most már végre van egy leheletnyi kis időm,  és ha minden igaz a héten a dolgok nagy része végre a helyére kerül vagy véget ér, úgyhogy végre vissza tudok térni ide is néha-néha.

A fiúk, annyit változtak ezen a nyáron. Valami ugrásszerű óriási fejlődésen mentek keresztül…..Annyit beszélnek…és pont abban a fázisban vagyunk, amikor már nem akarnak babakocsizni, de még kell a babakocsi, mert hazafelé nem tudok kettőt cipelni…..  Igazi karakterek és én hagyom őket, hogy azok legyenek amik. Ők választank, a pékségben, a cipőboltban, a ruhaboltban…. Mindenhol. Nagyon élvezik, és én is….önállóak már annyi mindenben. Amit legjobban szeretnek az: az utazás. (Ebben olyanok, mint én.) Persze víz is legyen, abban lehet fürdeni, lábat áztatni és kavicsot dobálni. Az oda úton mindig énekelünk…Ábel a leghangosabban én csak halkan ( de most itt kérek elnézést mindenkitől, aki valaha is halott engem énekelni… vagy valaha fog).

Talán még van pár nap a nyárból, de bevallom, nem fogom siratni az izzasztó napokat. Sokan azt mondják, itt a Duna mellett élők közül, hogy a nyár a legrövidebb, de legjobb része az évnek itt. Ezt én nem így gondolom. Szerintem, itt a legszebb az ősz.  A színes fákkal, a fáradt meleggel és a déli harangszóval keveredő levegőt tömjénező égetés szaggal, péntekenként. Á a nyarat szereti, még akkor is ha meleg, izzasztó és szúnyogos. Nekünk pedig szuper beszélgetéseink vannak a nyárról és annak minden kínjáról:

Felhős idő van kb 20 fok. Hazafelé tartunk az autóban.

Én: Nem hiszem el 15 SPF-fel leégtem ( PLE-m van).
Á:  V, tudhatnád, hogy  tizenötös krémet  csak a Sédek használnak, amikor a hat hónap sötétség van…..
Én:……………… nevetek annyira, de annyira, hogy átragad Ábelre és Andrisra és zeng az autó.
 Na , hát ilyen szuper  nyári beszélgetéseink vannak.

Mindjárt itt a szeptember, almákkal és a faragott ceruzák illatával. Alig várom, az almás pitegyártást és a crumble-t. Ah… semmi sem lehet jobb, mint egy nagy szerelt almás egy gombóc vanília fagyival és egy bögre kávéval.

131 nap karácsonyig.. igen kimondtam, azt a szót. AZT: Karácsony.  Még nem kezdtem intenzíven karácsonyozni, de a fűszernövények, már száradnak a finom sókhoz és gyűlnek a tervek és a nevek. Csak reménykedem, hogy idén minden készen lesz akkor, amikor kell.

Köszönöm , hogy itt vagytok, hogy írtok és olykor kérdeztek. Azt is, hogy megírjátok merre jártatok. Hálás vagyok értetek. Minden jót a hétre. Mindenkit ölelünk!

1 megjegyzés:

  1. Mindig jó kedvem lesz a képeidtől, és mindig elfog a vágyakozás, hogy beugorjak a pocsolyába a fiúk mellé, hogy bevackoljak a kanapéra egy jó kis beszélgetésre, vagy segítsek neked a konyhában, és közben jókat beszélgessünk. A svéd naptejes történet lesz most a kedvencem.

    VálaszTörlés