Szirmok a Szélben

Ohhhhhh, nagyon köszönöm, Mindenkinek, aki olvasta az előző bejegyzést. Köszönöm a kedves megjegyzéseket és üzeneteket is. Nagyon sokat jelen minden ilyen kedves virtuális ölelés és együttérzés. A tél utolsó napjait főleg bent töltöttük. Ünnepeltünk sütöttünk és girlandokat csináltunk és csomagoltuk. Minden nap esett szürke napok követték egymást. A fiúk születés napja előtt és után a nagymamáékkal kirándultunk a Dunakanyarba. Áldott nap csodás idővel és rengeteg napsütéssel. Cukiztunk, nevettünk, beszélgettünk. Tökéletes volt. Odafelé a vonaton egy kedves utassal beszélgettünk, akinek öt gyermeke van. Mindegyik otthon született, minden elismerésem az ilyen embereké bár el kell mondanom, hogy számomra félelmetes ráhagyatkozás lett volna, ha velem történik, de ott akkor annyira természetesen, hangzott. Azóta is sokat gondolok rá. A fiúk mindig élvezik a vonatozást és persze, hogy az állomáson megnyomhatják a gombokat és persze azt, hogy annyi embert látnak.

Az új kis konyhával a két kis séf rengeteget ügyeskedik és kipróbáltuk a só gyurmát is. Óriási sikere volt azóta már sokszor előkerült és gyártjuk a csillagokat, szíveket , kígyókat és csigákat. Közben pedig olvastunk és új szavakat tanultunk (szempilla, gomb, gomba, pulykapipi) és énekeltünk ( ezt. ezt, és ezt) Bevallom őszintén semmit nem készítettem, azon az egyetlen dolgon kívül, amit még titokban szeretnék tartani. Rengeteg minden vár befejezésre: nyuszik, gyöngyök, és girlandok, keresztszemesek sorakoznak az asztalomon.

Nagyon várjuk a jó időt, a tavaszi meleget . A szilvafánk telve apró virágokkal és már alig várjuk, hogy szálljanak az apró szirmok. A világ legapróbb hófehér szirmaival borítják a kertet….pont olyan, mint a mesekönyvekben. Ezt a mesét a szél meséli és közben apró ágakon citeráz. Szeretjük a meséket, Szeretjük a tavaszt.

1. Tökéletes lett a szülinapi dekoráció, de ebben én biztos voltam. :-) És a babakonyha! Remélem egyszer majd kóstolhatom, amit a két kis séf készít...
    És bízom benne, hogy hamarosan valóban szilva-, meggy-, alma-, cseresznyevirágok szirmai borítják a kertjeinekt és vége ennek a szürkeségnek.
    Addig pedig hatalmas ölelés mindannyiótoknak! ♥

1. Köszönöm azt hittem nem leszek vele keszen az éjszaka közepén csináltam és retrenetesen fáradt voltam. Persze a szürkeségnek is vannak szépségei csak ilyenkorra valahogy megunjuk.... A megújulásra!!!!

2. http://www.e-magdeco.com/2013/03/un-cocon-familial-simple-et-epure.html Rád gondoltam, ill. a fiúszobára is, mikor olvastam.

1. Megnéztem és nagyon tetszett!!! Sajnos franciául nem beszélek, de a képek magukért beszélnek.Köszönöm, hogy gondoltál rám.