Boldog Újévet!






























Oh édes napok…hogyan szálltok el és lesztek semmivé. Olyan szép volt a karácsony. Bár ez a karácsony és az utána lévő napok olyanok voltak, mint a forgószél. Mostanáig minden nap vendégek, kedves szívmelengető vendégek. Finom ételek és italok (megtaláljátok a bejegyzés alján az idei kedvenceket, remélem, kipróbáljátok őket) és rengeteg csomagolás és készülés. Pont olyan, mint amikor egy hullámvasút, ahogy mászik, az emelkedőre csak próbálok kapaszkodni, amilyen erősen csak tudok és a lejtő másik fele pedig mindig könnyebben megy… legalább is nekem. Most pedig már itt is van a január. A januárban már nagyon jártas vagyok. Igazi jó hideg téli esték kötésre és olvasásra. Sok tervem nincs, csak annyi, hogy sok teát iszom, igazi könyveket fogok olvasni, és várni fogam, hogy végre essen a hó (inspirációként készítettem egy Pinterest Boardot is mindenféle havas tájjal). Ez így pont elég. Mert jó, ha az ember egy dolgot, meg tud tenni… nem, hogy ennyit. Ha bármelyik is teljesül én már nagyon boldog leszek.

Nagyon köszönöm, a sok karácsonyi üzenetet és köszöntést, a rengeteg kommentet is és persze a csomagokat. Nagyon kedvesek és nagylelkűek vagytok a szavakkal, mint mindig. Bár nem is tudjátok, de minden komment, üzenet vagy email, nagyon fontos nekem, bármi is legyen. Mindig hordozom magamban azt a sok kedvességet, amit tőletek kapok, nem csak karácsonykor, hanem az év minden napján. Hálásan KÖSZÖNÖM!

Nem vagyok valami jó az évértékelésben, sem az újévi fogadalmakban. Ez a múlt évben is így volt. Azt tudom, hogy nagyon sok tervem van az elkövetkezendő évre, de még nagyon kuszák és nem szeretnék listát csinálni, vagy ígérni. Mostanában nem jön össze semmi ilyen…zajlik az élet. Nem úgy ahogy szeretném, de zajlik és elfogadom. Azt viszont tudom, hogy ha lassan is változások jönnek. Itt a blogon is. Láttátok az új fejlécet és az ajánlót és sok-sok mást? Esténként, amikor van egy kis lélegzetvételnyi időm, szép lassan alakítom minden nap. Tetszik nektek? Lassan haladok azon a gyalázatosan hosszú listán, amit magamnak készítettem, minden héten várni fog benneteket valami új. Nem árulok el részleteket, mert szeretném, ha ti fedeznétek fel az új dolgokat, akkor, amikor kell.

Az ünnepek utáni napokban, végre ki jutottunk az erdőre. A fiúk is nagyon örültek. Hát még én. Úgy éreztem már egy éve vagyok szobafogságban…Fáztam, de élveztem, a friss levegőt, a  tájat és a szürke ködöt is, ahogy a takaróját igazgatta a didergő fák lábujjait takargatva.  Ha lehetett volna, egész nap kint maradok. Bóklászok az erdőben és madarakat figyelek…. Szeretek ott lenni, valahogy úgy érzem, mintha a fák csendes dallamokat énekelve ringatnák egymást… bármikor, akármikor ott vagyok. ( suttogva:Ott gyorsan meg is ígértem magamnak, hogy idén biztosan befejezem a keresztszemes erdei abc-met.)

Eltűntek a cinkéink. Már akartalak benneteket kérdezni, hátha valaki tudja hova… valószínűleg idén először kaptak cipőt karácsonyra és melegebb tájakon vannak, de kaptunk helyettük egy 12 fős pinty csapatot, akik nagyon helyesek…., de akkor is hiányoznak az aprócska cinegéink….

Az idén, a kertünk is változik. Rengeteg tervünk van. Azt hiszem valamelyik este összeülünk rajzolgatni. Ez a rész mindig annyira izgalmas. Nem akarom sürgetni a következő két, hónapot, de ilyenkor, amikor elmúlnak, az ünnepek egyre gyakrabban gondolok a tavaszra is. Mondom ezt úgy, hogy most néztem ki milliomodszor az ablakon….a havat várva.

Bevallom tegnap bosszantott egy kicsit, hogy konkrét tervek vagy elhatározások nélkül kezdem az újévet. A tűzijátékok már rég elhallgattak csak a hold fénye szűrődött be a spaletta résén. Köntösben a puha takarók közt az ágyban, a sötétben, hallgatom, az esti zenét: a három, szuszogást. A és Á és Á. Ott az álom szimfónia közepén döbbentem rá, hogy már megvan az évi minden tervem: ott mellettem,- és eddig észre sem vettem.

Kívánom, hogy vegyétek észre azt, ami tényleg fontos, ebben az évben. A többi úgysem számít. Boldog újévet!

Recepteket itt találjátok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése