Az a Bizonyos Levendulás Kötény















Mindig is szerettem volna egy ilyen kötényt. Van kötényem, igazi vintage darab, még a mamám csinálta olyan, aminek nagy buggyos alja van és keresztpántos hátul. Pont olyan, mint amilyet a Váratlan utazásban viselnek. Szerintem lehet, hogy onnan vette az ötletet. Egyszer majd megkérdezem. Szóval szerettem volna egy modern kötényt is. Teljesen véletlenül ráakadtam egy pár konyharuhára az egyik boltban. Kicsomagolás után pedig ismét véletlenségből fogtam egyet magamhoz, hogy összehajtsam és akkor jött az ötlet, hogy ebből lesz az új kötényem. Csak az oldalából kellett levágnom és felhajtanom egy kis részt. Aztán pedig rávarrni a nyakpántot és a kötőjét. A pántot állítani is lehet és a kötőt pedig jó hosszúra hagytam, hogy elől tudjam megkötni, mivel ez sokkal kényelmesebb, mint hátul babrálni. Minden kiegészítőt egy helyi boltban vettem, ahol árulnak régi kellékeket és szalagokat. Azt hiszem, el fogom készíteni a barna verzióját is nemsokára és a fiúknak is egy-egy kisebb darabot csak, hogy be tudjanak segíteni a következő hónapokban. Arról is hozok majd egy kis beszámolót.

Ps: A denevér nem a kötény része, hanem Andris gondolta, hogy jól mutatna ott. Ő az új fénykép stylistom.

2 megjegyzés:

  1. Hogy én milyen régóta szeretnék egy ilyen kötényt! Szerintem karácsonyra meglepem magam vele. Sőt, lehet, hogy ajándékba is készítek... ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Siklóson van egy bolt, amihez mindig elzarándokolunk amikor arra járunk. Annak a kirakatában voltak ilyenek. Majd nézd meg.

      Törlés