Itt, ott és mindenhol


















A hetünk nagyon sűrű, volt, ezért is találkozunk csak most. Annyira sűrű, hogy képeket sem volt igazán időm készíteni. Rengeteg tenni való, séta, és sok sok varrás kötögetés.

Volt egy kis kitérőnk is Biancánál. Nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon felelmelő volt ennyi szép szín és kedves ember között lenni. :) Hálás vagyok, hogy ott lehettem.

Élvezem az esténkénti csendes "kuckózást" a gombolyagokkal :). Még a ház is melegebb lesz egy kis gombolyag fonaltól... éppen szívmelengetőket kötök a fiúknak, ha megleszek vele ez a minta is elérhető lesz a boltomban.

A házikó mintával is majdnem készen vagyok. Annyira élveztem elkészíteni, nagyon hálás volt. A filceket mindig is olyan nagy kedvvel válogatom, nagyon szeretek természetes anyagokkal dolgozni. Hímezni is nagyon szeretek , mert mindig a mamára emlékeztet. Arra, ahogy iskola után mindig kézenfogott és vitt magával a barátnőkhöz, akik egymással megosztották a régi mintákat, és énekeltek varrogatás közben. Hatalmas terítőket, párnákat varrtak, horgoltak. Szerettem őket nézni, hallgatni, a színes fonalak között lenni, játszani, vagy a kertjeikben ülni és nézni, ahogy a cicák játszottak. Mindig eszembe jut Marika néni télikertje az ejtőző cicákkal és a kilátás a gyümölcsösre. Igazi parszt kert volt tele sok-sok póznával támasztott kajszibarackfákkal, ágaik roskadoztak a rengeteg barack súlya alatt. A messzegégben a kis kápolna szürke tornya hirdett a falu hithű közösségét. Hogy miért is mondom  mindezt el? Egyáltalán fontos ezeket meg osztanom? Igen, mert hiszek abban, hogy talán másban is emlékeket ébreszt jó emlékeket.... Minden jót és szép hetet nektek!

1 megjegyzés:

  1. ♥ Nagyon vártam már ezt a posztot. És megérte. ♥
    Köszönöm, hogy megosztod velünk ezeket a kedves, szép emlékeket, élményeket. És igen, előcsalogatják belőlem a rég elfeledett, vagy éppen naponta újra megélt csodákat.
    Nagyon szeretnék olyan sokoldalúan tehetséges, ügyeskezű, kreatív alkotó, amilyen Te vagy. Csodállak és nagyon tisztellek ezért. És egyáltalán nem vagyok irigy. :-) Remélem egyszer majd személyesen is megismerhetünk, és Bori számára példakép lehetsz/leszel, és a hatásodra használja, kihasználja majd azt a kézügyességét, ami belőlem sajnos hiányzik...
    Köszönöm, hogy ismét bepillanthattam a tündérvilágodba! ♥

    VálaszTörlés